Home

Biltema sykkel rengjøring

Stort utvalg av sykler. Lave priser. Rask levering og fri frakt Biltema Appen - 19 000 produkter rett i lomma! Mitt Biltema - Digitale kvitteringer, Rengjøring og smøring. Alt innen Sykkel Vis produkter i kategorien: Rengjøring og smøring Tilbake til Sykkel Sykkelservice. Rengjøringsmiddel for sykkel. Biltema Appen - 19 000 produkter rett i lomma! Mitt Biltema - Digitale kvitteringer, ekstra rabatter og mye mer og tørk bort med en klut eller skyll av med vann. Tørk alle lakkerte flater. Smør alle deler grundig etter rengjøring. 500 ml. Advarsel Gir alvorlig øyeirritasjon. Praktisk verktøy for rengjøring av kjedet uten at du må demontere det fra sykkelen. Brukes sammen med rengjøringsvæske (Biltemas kjederens) som du heller i kjedevaskeren. Den første børsten skrubber kjedet med rengjøringsmiddel, den andre og tredje børsten børster bort smussen. Smør kjedet etter rengjøring

435 kr per time · 100% fornøydhetsgaranti · Ingen skjulte avgifte

1. Velkommen til Mitt Biltema. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine med digitale kvitteringer
  2. Men ingen sykler som kan arves i det uendelige for å si det slik. To av ungene hadde lik sykkel, nå er det en sykkel igjen som vi har satt på hytta. Begge sykklene begynte å falle fra hverandre, så da brukte vi delene fra begge for å få en brukende sykkel. Mannen har en sykkel fra biltema også. Helt grei, men rustet etter noen mnd
  3. Gjør sykkelen vårklar. I forbindelse med koronaviruset anbefales det at flest mulig av oss dropper kollektivtransport og satser på sykkel i stedet. Vi har derfor samlet litt tips til hvordan du selv kan klargjøre og vedlikeholde sykkelen din. En sykkel er som regel en relativt stor investering, så det er lurt å ta godt vare på den
PTFE-fett - Biltema

Biltema-sykkelen spinner videre og drar begge framover. - Den lever sitt eget liv. Denne sykkelen har mer kontroll på meg enn det jeg har på den, sier Wahlstrøm. Undersøker feilen Vårpuss av sykkel Slik klargjør du sykkelen - (nesten) Rengjøring av sykkelen kan være en ganske skitten affære, men ikke dersom du følger Fagervolds eksempel. - Jeg bruker alltid engangshansker, så jeg ikke griser meg så veldig til, forteller Fagervold til DinSide

Når du skal ha en ny sykkel er Biltema et godt sted å lete! Vi har et stort utvalg av sykler, som inneholder herresykler, damesykler, elsykler, og barnesykler. Enten du trenger en sykkel til å pendle til jobb, til sykkelturer i byen eller til trening, så har vi en sykkel som passer til deg. Felles for alle våre sykler er at de selges til en rimelig pris slik at alle finner noe som passer. Biltema Bil, MC, Båt, Fritid, Hjem, Kontor-Teknik, Bygg, Bilpleie, Verktø ingen a jacob lindeberg snobben her tør å trø ned i d jørmehåle så biltema syklene befinne seg i.. fram å tbake t skolen sku di nok duge, men i skogen kan du sikkert daue litt lettere me en sykkel fra biltema. biltema selge jæli mye digg saker, eg vil trekke fram wunderbaum og sånn kasett t å spille cd-er me som godbiter deffra. eg har sånn kasett og d e smekkdigg og stylish som. Vedlikehold av en elsykkel skiller seg ikke særlig mye fra en vanlig sykkel utover de elektriske komponentene. Regelmessig vask, smøring og litt polering inngår alltid i det vanlige vedlikeholdet av en elsykkel. Vask og rengjøring av elsykke Det betyr at de ikke er lovlig å bruke som sykkel, men må registreres og skiltes som kjøretøy. De som ble underkjent på grunn av for høy fart var syklene fra Biltema, Lifebike og XXL. Biltema ga assistanse til 28 kilometer i timen, Lifebike til 30 kilometer i timen, og sykkelen fra XXL helt opp til 35 kilometer i timen

Kjøp Sykkel - Gratis frakt + utrolige prise

Biltema blender med sitt tilsynelatende fantastiske sortement. Det er ikke snev av realisme i dette. Til og med hun som sponses av Biltema bruker ikke biltema sykkel. Dessuten er det en ting som skurrer. Hvordan skal Biltema klare å levere sykler med tilsvarende utstyr som feks dbs/cresent, merida og gjengen til en mer enn halvert pris En vi snakket med hadde betalt 11 000 kroner for motor, batteri og styring. Dette var montert på en sykkel med enkle felgremser og defekt dempegaffel. Da er det langt å foretrekke å kjøpe en slik relativt rimelig sykkel på Biltema, den har i alle fall gode skivebremser. Sykkelen kostet 8499 kroner i fjor, har gått opp til 9499 i år (2019) Når sykkelen er blåst helt tørr så tar jeg frem depotstøttene og heiser opp sykkelen fremme og bak. Dette er vannblåseren jeg bruker: Blaster SideKick. Rengjøring og smøring av kjede. Når jeg rengjører kjedet så finner jeg frem parafinen igjen og jeg bruker en slik kjedebørste med børster på tre sider som jeg kjøper på Biltema Jeg må bare høre... Jeg har ikke tidligere hørt så mye positivt om sykler fra Biltema, men da har det mest gått på at ramma var i stål noe som gjorde sykkelen tung... Men nå selger jo også biltema sykler med aluminiumsramme. Noen som har prøvd disse og er fornøyd Biltema City Explorer 28 er en stilig sykkel som leveres med all påkrevd utstyr. Den har lav vekt sammenliknet med andre modeller vi har testet og selges til en hyggelig pris. Dog er det jo også prisen som har ført til at Biltema har inngått noen kompromisser her og der med billige komponenter og løsninger

Sykkel. Produkter til en aktiv fritid eller friluftsliv på land og vann. Her finner du også artikler for aktiviteter og trening i eller utenfor hjemmet, med eller uten firbente venner Andre elsker sykkelen kjøpt på Biltema. Noe av de hete følelsene kommer nok fordi prisen er lav. Ingen kan ta fra Biltema at butikk-kjeden selger en rimelig sykkel. Årsaken er blant annet at komponentene rimelige Clas gir 2 års garanti. Vi er stolte over våre produkter og det er viktig for oss at du som kunde blir fornøyd. Derfor gir vi 2 års garanti på de aller fleste av våre produkter, med unntak av forbruksvarer, og i visse fall opp til hele 25 års garanti Biltema vs XXL: Vi tester de aller billigste elsyklen Likevel viser Biltema-sykkelen at du får det du betaler for. Yosemite-sykkelen er lettsyklet i flatt terreng med god oversikt, men oppleves som litt ustyrlig i hektisk trafikk og i bratte bakker. Batteriet på kun 300 wh vil gi kortere rekkevidde enn de andre syklene

I testen fra 2014 vant ClasOhlson over Biltema. Men den gang stilte Biltema med en billigere sykkel med 24 volts batteri, Nå har de en med 36 volts 10 Ah-batteri, med 7 gear og en fotbrems som får kritikk av NAF for å være i svakeste laget. Men ellers ser Biltema-sykkelen ut som en godt kjøp. Som ikke er alt for attraktiv for sykkeltyver Sykkelholder (enkel) - koster 99,90 kroner fra Biltema i nettbutikk i Norge, NB! Biltema selger også en ny og vesentlig kraftigere holder til 299 kroner. Denne tåler opp til 60 kilo og har plass til tre sykler. Dura Pro - koster 238 kroner fra Mekonomen i nettbutikk i Norge. Mekonomen selger også Thule-produkter, se testvinner På salg! Tern. Tern GSD S00 CX 500 mango kr 59.000 kr 55.000 ️. Bosch Performance CX 250 W i kranken; Bosch Performance 500 Wh, 50-80 km / dualbatteri 1000 Wh, 100-160 k Sammenleggbart treningsutstyr som forlenger sykkelsesongen. Sykkelrullen passer til sykler med 26-29 dekk samt utenpåliggende gir og er utstyrt med en sjutrinns magnetmotstand som justeres med medfølgende regulering. Bakhjulsaksel og forhjulsstøtte følger med Fullt utstyrt el-sykkel med tre assistansenivåer, batteriindikator, forhjulsdrift og et 10,4 Ah Samsung-batteri. I tillegg har sykkelen aluminiumramme, fotbrems bak, V-brems foran, 3 gir, ringeklokke, bagasjebrett, sidestøtte og reflekser

Billig! · Mobiltilpasset side · Toppkvalitet · Fri frakt over 999 k

Det er så veeeldig forskjell på en ordentlig sykkel og denne billigsykkelen fra Biltema. EDIT: Så nå at du er 155 cm høy, så da må du nok kjøpe sykkel på sykkelbutikk. Biltema har sykler i kun én rammestørrelse, dvs. den størrelsen som passer for de som er rundt gjennomsnittlig høye, for å kunne gjøre dem billigere Jeg kunne ha kjøpt nesten 17 Biltema sykler og kastet en sykkel og tatt fram en ny hver måned i stedet for Scott sykkelen. Og kundeservice på Biltema er sikkert bedre en hos XXL, for det kan neppe bli værre. Jeg kan ikke svare på om du bør kjøpe Biltema sykkel, men Scott og XXL bør man holde seg langt unna Lurer rett og slett på om noen her har erfaringer med denne sykkelen, eller andre liknende sykler og kan forklare litt mer om fordeler og ulemper. Hva kan jeg forvente? Regner med at mange kommer til å skrive at jeg må ut med mer penger for å få en skikkelig sykkel, men jeg er student, og vil egentlig bare ha det som fremkomstmiddel på asfalt og grusveger Trimming av el sykkel 5 14230 thomas1toget. 40 3. 17. mai 2016. Hei! Jeg har kjøpt meg en focus jariffa premium el sykkel. Veldig fornøyd men det eneste er at den går bare i 25 kmt. Jeg har veldig lyst til å prøve å gjøre den raskere. Har lyst å trimme den men jeg har ikke peiling hvordan

Rengjøring og smøring - Biltema

Sykkelen er enkel og uproblematisk å legge sammen. Den veier jevnt over like mye som flere av de andre syklene, og er dermed ingen lettvekter å skulle bære langt med seg. Pris: 2.698 kroner (Clas Ohlson) Konklusjon: Tung i tråkket og kjennes som pedalbremsen gjør hele sykkelen litt «trå». Men en behagelig sykkel som er lett å felle opp. Det er likevel sykler fra Abilica, Assault og Finnlo By Hammer som går av med seieren for de forskjellige typene. Så da vet du også hvilken treningssykkel du bør velge. Her kommer testens vinnere og best i test-merkene av billige og solide hjemme-sykler, det være seg trimsykkel, ergometersykkel eller treningssykkel

Etter rengjøring må du smøre kjede, tannhjul og trinser. Bruk fortrinnsvis en olje som er produsert til bruk på sykkel. Sykkelolje på spraybokser fungerer veldig godt. Overflødig olje tørkes vekk fordi denne tiltrekker seg støv og skitt. For å forebygge skader på kjede og tannhjul er det viktig at du har gir som er riktig justert Hvilken sykkellås fungerer best? Egentlig nytter ingenting mot sykkeltyvene, men du kan gjøre livet litt vanskeligere for dem. TRYGT OG PRAKTISK: Foldelåser av denne typen er stort sett bra, men kan ikke stå i mot verktøyet de proffe sykkeltyvene bruker. Foto: TORE NESET Vis me

Rengjøringsmiddel for sykkel - Biltema

Biltema har i dette tilfellet kjøpt et stort parti sykler som leveres direkte i varehusene og er prispresset i alle ledd. - Forhandleren i varehuset har en fortjeneste til dekning av sin drift. Sykkeltrekk & oppbevaring - Utstyr & tilbehør - Sykkel - thansen.no. thansen AS. Vitaminveien 3. 0485 Oslo. Tel.: 31 000 000. Org.nr.: 923 897 68

Hos XXL har vi alt du trenger av sykkelverktøy. Vi har 100% fornøydgaranti 30 dagers prisløfte 100 dagers åpent kjøp Kjøp online på xxl.n For mange er rengjøring kjedelig og tungt arbeid. Med løsninger som damp endres dette. Vi skal ikke påstå at alle som går til anskaffelse av en dampvasker mener rengjøring blir morsomt, men det blir både enklere, mer miljøvennlig og du kan glemme alt som minner om skitne mopper, ubrukte vaskebøtter og gamle kluter Jeg jobber på Biltema så kanskje jeg er litt inhabil men jeg vil anbefale den som en sykkel til de som ellers ikke hadde skaffet seg en sykkel fordi de ikke sykler mye. Eventuelt en sykkel til poden som mister/herper sykkelen sin så altfor ofte. Det er en billig sykkel Biltema Elsykkel MTB 27,5 har fått samlescore 60/100, basert på 1 test. Sammenlign elsykler og se hvilke som er best i test

in the middle of nowhere-sosialistist slang! ;D SOSIALISTISK SLANG! Går det an å be om en aldri så bitteliten angreknapp her? det er så teit når det aldri går an å rette småfeil som ofte oversees på forhåndsvisninga Sykkel & tilbehør Versjonen av nettleser du benytter for å se europris.no er utdatert og støttes dessverre ikke av våre nettsider. Siden nettleseren ikke lenger følges opp av sin utgiver, vil flere av funksjonene på våre nettsider ikke fungere På alle våre sykler er det 20 års garanti mot rammebrudd. Finn utstyret til din sykkel Har du bruk for ekstrautstyr? Vi har et stort utvalg av utstyr til din sykkel. Enten du mangler en lås, sykkelhjelm, barnestol, ringeklokke eller annet, så har vi utstyret til deg

Universalsmøremiddel, bio - Biltema

Kjedevasker - Biltema

Det ser skikkelig ekkelt ut. Anonymkode: 0997c...cae. Husk meg Anbefales ikke for PC/nettbrett/mobil ol. som brukes av mang Dette er elsykkelen du burde kjøpe, og de du burde styre unn Sykkelstativet fra Biltema art.nr. 34-297 ligger midt på treet prismessig, er enkelt i bruk og sikker under kjøring. Den er sikker og enkel i bruk Se beste pris på Biltema Yosemite 20 Folding 7 gir sammenleggbar. Sammenlign priser. Les tester og omtaler før du kjøper. Specs: Felgbrems, 7stk.. Planlegg handleturen med Biltema sin kundeavis. Hos Biltema finner du mer enn bare bildeler og biltilbehør, du finner også leker til barna, kjøkkenutstyr, ting til dine kjæledyr og mye mye mer. Den nye Biltema Julen 2020 har startdato 02/11/2020, og den er full av gode tilbud og salg som du sparer penger på

Kjederens - Biltema

1. Her finner du en generell brukermanual for elsykkel, med tips og triks for å ta godt vare på din sykkel. Vedlikehold, behandling av batteri, rekkevidde, hvordan bruke en elsykkel, Oslo Sykkel
  2. Produsenten har flere typer sammenleggbare sykler, og er kjent for å ha sykler med høy sykkelkomfort. Produsenten lager ulike sykler som blant annet har ulike størrelser på hjulene, men har 20 tommer i den mest populære utgaven. Den gjorde det også svært godt i test hos Norsk elbilforening. KRINGLA
  3. Biltema er en ledende leverandør av biltilbehør og reservedeler, men fører også mange andre produkter.I Biltema-katalogen finner du alt fra sykler og sykkeltilbehør til reiseeffekter og data- og mobiltelefontilbehør. Kvalitetsnivået på Biltema-produktene testes gjennom ulike kontroller både før Biltema og etter at et produkt tas inn i sortimentet
  4. Biltema Elsykkel 28 mangler for mye motorkraft, er for tung og har for lette gir til å gi en god sykkelopplevelse. Vi Menn mener den har myk ramme som gir etter, mens DinSide mener sykkelen er robust. Den er enkel i bruk, men støyer mye. Kalles også Biltema Yosemite 28 3-gir. Finnes i dame- og herremodell
  5. e-Breaker er fremstilt av merkekomponenter og har et sporty design. En el-mountainbike som gir helt nye muligheter til å gjenoppleve favorittløypene dine med fornyet kraft. Sykkelen har forgaffel med støtdemping, bakhjulsdrift og hele 24 gir
  6. Thule har et stort utvalg av sykkelstativer, der du kan velge mellom flere utgaver av sykkelholdere for takfeste, hengerfeste eller til bakluken
  7. 1300kvm med ren sykkelglede. Abus Adaptor Chain Kjetting, til Shield rammelå

Rett grilltilbehør er nesten like viktig som selve grillen og det riktige tilbehøret kan virkelig gjøre underverker. Hos Elkjøp finner du alt du trenger for å lykkes med grillingen Rengjøring av vindskier og dekkbord. Vindskier og dekkbord, særlig om de er lyse, blir fort angrepet av svartsopp eller grønnalger. Det ser stygt ut, men er ikke skadelig i og for seg. Den beste måten å bli kvitt dem på, er å vaske med husvask eller salmiakkvann og stiv børste, og så skylle godt. Eller bruke høytrykksspyler Har en sykkel til 7000, så jeg syns nesten 1200 på lås blir litt i overkant, selv om det frister med en sånn praktisk foldelås. Men jeg har skjønt at det må bli et kompromiss mellom pris, vekt, sikkerhet og hvordan låsen er i bruk

På jakt etter nye sykler til barna? Vi har barnesykler fra kjente merkevarer som Merida, DBS og Alpace. Finn din nye barnesykkel her Biltema piggdekk 27-945. 3,2 poeng Jula Kayoba Klondike. 3,1 poeng ReTyre Urban Winter detachable. 3,0 poeng - Når du skal velge piggdekk, så kan det være greit å tenke på hvordan vinterforholdene vanligvis er der du bor. Sykler du mye på is,. Akkurat nå, Trine skrev: Autisme er ikke en slags hjerneskade. Det er en utviklingsforstyrrelse. Det er ingen skader i hjernen. Da ville det jo vært lett å diagnostisere. Man blir ikke kvitt en utviklingsforstyrrelse, men noen klarer å kompensere for vanskene slik at man ikke lenger kvalifiserer.

Husk meg Anbefales ikke for PC/nettbrett/mobil ol. som brukes av mang Se vårt store utvalg av sykkelvesker fra kjente merkevarer. Vi tilbyr 30 dagers prisløfte 100 dagers åpent kjøp Kjøp online på xxl.n

Sykkel fra Biltema - noen som har vært borti det

Gi sykkelen lengre brukstid med riktig vedlikehold XX

Les vår test av Biltema 27-945 piggdekk for sykkel Biltema og Clas Ohlson har i utgangspunktet helt greit verktøy for sykkel, men noen spesielle verktøy er du nødt til å kjøpe utenom. Eksempelvis kan Bikeshop.no være et godt utgangspunkt. Komponent Navn Butikk Kostnad; Verktøykasse: Stanley verktøykasse (41-1144) Clas Ohlson Ferien er i gang. Bilen er pakka. Sykkelsko? Check. Hansker? Check. Sykkel? Check. Drikkesekk? Check. Briller? Ehh? Briller? Hvor er brillene? Hekkans. Må få tak i solbriller til ferien! Sving innom nærmeste. Biltema

En av elsyklene byr på en overraskelse - TV

Sykkel. Vi har samlet alt du trenger for en sykkeltur, enten om du er mosjonist eller aktiv. I vårt store utvalg finner du blant annet sykler, dekk, verktøy, sykkelsko, bekledning, sykkelhjelmer, pumper og alt annet du trenger. Sjekk ut hva vi har her! Les mer Les mindre. Sykler Sykkelklær Hjelmer. Filter. 627 resultater funnet. Sorter på. Hello! Er student i Molde som har tenkt en stund på å kjøpe sykkel. Dessverre kan jeg svært lite om sykkel og er redd for å kjøpe billigdritt. Kom akkurat over biltema sin reklame om sykkelkampanjen, sett litt på noen av syklene, er ikke dette greie.. noen som har erfaring med sykler fra biltema? » Fellesforum » Anonymforum - Skravle; Hjelp oss å rapportere regelbrudd. Logg inn for å følge dette POPULÆRT INNHOLD Sykkeltester Inspirasjon til din neste sykkeltur Tren smartere Elsykkel: Om terrengsykkel.no. Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser. Her møter du ildsjelene og de som pusher grensene. Terrengsykkel gir deg inspirasjon til å sykle mer og finne nye stier Kjøpe sykkel er en investering. Derfor ønsker du sikkert at sykkelen skal vare lengst mulig og fungere optimalt hele tiden? Da er trikset å behandle sykkelen som du ville behandlet bilen, med riktig rengjøring og vedlikehold. Vi tilbyr nå sykkelvask for deg slik at du slipper å gjøre jobben selv. Har du spørsmål, er det bare å ta kontakt

jentungen på 5, hatt støttehjul, men det er jo så vanskelig å ikke bare sykle mens sykkelen vipper til den ene siden.. og når vi tok av hjula var balansen heller dårlig... på biltema selger de slike øvesykkler uten pedaler, hvor man da springer med bena, ruller, og øver inn balansen.. dette holdt.. Diamant · Volt Union FSD el-sykkel 24.999 kr Diamant · VOLT AVENUE el-sykkel 24.999 kr Diamant · Volt 10 el-sykkel 19.999 kr Diamant · Volt Classic el-sykkel 14.999 kr Diamant · Volt Classic el-sykkel 14.999 kr Diamant · Volt 7 el-sykkel 14.999 kr Diamant. Mekk.no Mekk Nettbutikk selger «gjør det selv» produkter til bil, båt, hjem og fritid. Vi har nettbutikk og Klikk og hent

Vårpuss av sykkel - Dinsid

Gulvfeste for kjetting - Gulvfeste Festekrok Låsfeste

NAF har testet Biltema Yosemite Low Step 28 el-sykkel, og den kommer godt ut i testen. Sykkel: Jeg lurer på om de er bra og hvordan motorkraften er i. Jeg så en sammenlikning mellom Biltema og Clas Ohlson sin sykkel. Vurderer å kjøpe meg en sykkel nå som våren kommer. Har hatt en gammel utslitt sykkel som var rustet og tung å sykle på Sikkerhetsutløser frigjør hunden dersom hund og sykkel i fart havner på hver sin side av en stolpe eller liknende. Springer holder hunden mykt men bestemt på plass på ønsket side av sykkelen, og hindrer hunden i å komme foran eller bak sykkelen Denne gang også med motorer fra Bosch

Sykler til hele familien - Biltema

Rammebasseng - Badebasseng Basseng - Biltema

Bosch EL-Sykkel 4A Active/Performance EU 230V Lader Varenr 0275007909 Lader for alle Active og Performance batterier som bruker fra 2,5 timer til 4,5 timer f.. Du finner 11716 Sykler under Sport og friluftsliv til salgs på FINN Torget. Søk blant alle typer ting i hele Norge Noen sykler er beregnet på bybruk, mens andre godt kan tas med ut i skogen på humpete grusveier. Gjør bakkene flatere. El-sykkelbloggeren forteller om hvordan sykkel med hjelpemotor (som det også heter) har hjulpet ham over en terskel. Alle motbakkene hjemover skremte ham fra å bruke sykkelen både til jobb og en liten tur i byen

• Klaus hagerup dikt.
  • Ørsta il trimgruppa.
  • Drone racing.
  • Ark the center dinosaur list.
  • Utdrikningslag barcelona.
  • Leie landeveissykkel oslo.
  • Festtema leveringstid.
  • Sykemeldt på helligdager.
  • Stortingsrepresentanter 2017 2021.
  • Aventador wiki.
  • Université savoie mont blanc bourget du lac.
  • Mietwagen sylt porsche.
  • Gravid 3. trimester trøtt.
  • Jugendstiltheater bad nauheim bilder.
  • 6 star general.
  • Brannsafe.
  • Juana manuela marroquín instagram.
  • Outdoor plakat.
  • Aksje guide.
  • Spider man homecoming film series.
  • Rypejakt 2018.
  • Opel ampera plug in hybrid.
  • Aleister crowley tarot cards.
  • Sparta filosofi.
  • Doodle hund züchter.
  • Erytrocyttkonsentrat.
  • Ice hotel stockholm.
  • Demo evershagen.
  • Leuchtturm in flammen live übertragung.
  • Liempde markt.
  • Klinisk psykologi spesialist.
  • Milwaukee kapp og gjærsag.
  • Etsv würzburg fupa.
  • Bergamo train station.
  • Krem kaffebar trondheim.
  • Imi kirken vranglære.
  • Kalorikalkulator app.
  • Knm rauma.
  • Vilka näringsämnen har morot.
  • Vale 3 tekstbok.
  • Tv2 annonseinfo.